No az van ezzel a bizonyos 4000-res problémával, hogy olyan mintha egy pillanatra mintha csökkenne a vonóerő, de mindjárt utána húz is tovább. Pontos magyarázatot talán az a precíz kis japán mérnök tudna adni, aki annak idején a motorvezérlést megtervezte.
Saját kútfőből arra jutottam, hogy ez a kocsi olyan - benzinnel -, hogy 3800-4000 körül vált egyet az elektronika, és masszív tankhorpasztás mellett elkezd húzni mint a disznó. Nem, 1992-ben még nem léteztek VTi motorok, ez a konstrukció még annak valami dédapja lehet. Mindenesetre tény, hogy ott az a bizonyos váltás, és pont ott ahol én azt a kis megtorpanást érzem.
Szóval semmi gond, ez is csak egy "éljünk együtt vele" típusú probléma... nem is probléma, nevezzük inkább csak jelenségnek :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése