Az egész úgy kezdődött, hogy csütörtökön az egyik szoba teljes felújításába kezdtünk. Első lépés parkettacsiszolás, majd lakk, majd péntek lett :) Akkor jöjjön a festés. Festékért festékboltba, teddy henger miegymás. Takarófólia az nem kell, múltkor vettem egy nagy tekerccsel. Haza, takarófólia elő... de, takarófólia kell. Vissza kocsiba be... jé mi ez a "kis" olajfolt a kocsi alatt? Nedves volt az aszfalt, hát gondoltam, csak az "üzemszerű" 1-2 csepp folyt széjjelebb látványosan. Beül indít, rükverc - WTF? Mintha nem emelne ki a kuplung rendesen. Baszki beesett a pedál, huhh ki tudtam venni sebességből. Gondol-gondol... aha, akkor az az olajfolt nem az az olajfolt. Hát takarófóliáért nem megyünk az biztos... Kedvenc szerelőmnek telefon, megnyugtató válasz 10K egy komplett munkahenger ehhez a kocsihoz (éljenek a nagykorú autók :P). Egy pici bökkenő van, én Kelenföldön vagyok, ő meg az Éles-saroktól még vagy 3-4 kilométerre. Veri nájsz.
Akkor most jön a "Hogyan tegyük meg szeretett fővárosunk utcáin 15 kilométert kuplung nélkül" című lecke.
- Első nehezítés: az 1-est és a 2-test nem használhatod, mert nem veszi be.
- Második nehezítés: péntek délután van, nem kicsi forgalommal.
- Harmadik nehezítés: dugó a Hungárián.
Nem volt egyszerű, de odaértem. A csavar a dologban, hogy a vége felé egyre javult szerencsétlen munkahenger, úgyhogy mire odaértem már szinte jó volt :)
Mindegy, ez így egészen biztosan nem üzembiztos állapot, cserét kérek. Szerelő kiszedi, megvizsgálja... hát igen, ennek el kellett romlania, ahogy kinéz - full trutyi az egész. Csere megvan, indít - kicsit döcögve, de beröffen. Kuplung ellenőriz, zsíratomkirály. De komolyan mióta megvan a kocsi ennyire jó még sosem volt. Kellemesen kemény a pedál, szép nagyot emel, ahogy kell.
Öröm bodottá, állok ki az udvarból, nem megy. Köhög prüszköl, nem pörög föl, majd meg fullad. Na mondom vissza. Lehúzódott volna valami gyújtás kábel a nagy motortérben matatás során? Gyertyakábelek kihúz visszadug indít. Fos. Ugyanaz, majd' meg döglik szerencsétlen kocsi.
Kis villanykörte a fej fölött. Baszki, a kapcsoló. És igen. Miközben a szerelő a pedál környékén matatott véletlenül átkapcsolta az E85 - benzin kapcsolót :) Jee. Ezt aztán kereshettük volna egy darabig. Átkapcsol, megpörget. Vigyor :)
( Na ugye, csak lett valami etanol a végén a sztoriban :P )
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése